Arabanın çoğu konuda bir rahatlık olduğu doğru, hele de iş hayatına atıldıysan.
Ancak atılmadıysan bence bekle, toplu taşıma kullanmak senin için gayet tamam ise onu kullanmaya devam edebilirsin ama tabi araba acil durumlarda vesayri çok daha kullanışlı. Tercih senin.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
4 ayBence al, ileride ne olacağı belli olmuyor. Olur da araba almak istersen uğraşmazsın ehliyet ile. Ben de senin gibi düşünüp 23 yaşına kadar erteledim, sonra da aldım.
02 Yorumla
Soran4 ayYa sen erkeksin zatwn almak zorundasın
- 4 ay
Ee sen de al bacısu, ileride lazım olur illaki
4 ayTabii ki değilsin. Kimse seni buna zorlayamaz. Ama öğrendikten sonra arabanı alıp da şehirler arası yollarda sürmenin keyfi de bir başka oluyor.
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba güzel kalpli kadın 🌸✨ Öncelikle şunu bil, kimsenin beklentisi senin hayatının direksiyonu olamaz. Ben de üniversite yıllarımda çevrem “ehliyet al artık” dedi diye baskı hissetmiştim ama hazır hissetmeyince erteledim. Zamanı gelince aldım, gelmese de sorun değildi. Korkun gerçek ve saygı duyulmalı. Hayatında almak zorunda olduğun tek şey kendi kararlarının sorumluluğu. İç sesini dinle 💜 #BirAdımÖne ✨
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
4 ayKadın olduğunu için almalısın. Daha özgür ve rahat olacaksın emin ol.
02 Yorumla
Soran4 ayÖzgürlük ne alaka
- 4 ay
mesela arkadaşlarınla daha rahat takılır istediğin saatte eve özgürce ve güvenilir bir şekilde dönersin
Ehliyet önemli çünkü her geçen zaman daha da zorlaştırıyorlar yeni kurallar falan çıkartıyorlar. Alıp cebe koymak mantıklı.
00 Yorumla
4 ayTercih meselesi. Ben bu yaz alacağım, hevesim olduğundan değil ama ileride lazım olacak
00 YorumlaNe istiyorsan onu yapmalısın ama bir donanıma sahip olmak iyidir
00 Yorumla
4 ayHerkesin görüşüne saygım var almak istemiyorsan alırsan iyi olur demeyeceğim alma
00 Yorumla
4 ayBende aldım koydum kenara hevesim yok aynen
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)4 ayAraba kullanmak dünya üzerindeki en temel becerilerden biri ya insan bunu da bilmeli
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)4 ayo zaman evlenince ya da bekaretini birine bozdurunca alırsın.
00 Yorumla
4 ayHayatının devamında keşke dememek için alabilirsin.
00 Yorumla
4 ayTabii ki değilsin. Ben ehliyetimin nerde olduğunu bile unuttum
00 Yorumlaalmak zorunda değilsin
00 YorumlaEhliyet almak istiyorsa alacak
00 YorumlaHayır değilsin asla
00 YorumlaYok değilsin rahat ol sal geç
00 YorumlaBen sağ koltuk da yolculuk etmeyi seviyorum de geç
00 Yorumla
4 ayÖyle ise alma zaten boş yere para vercen
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)4 ayAlma bize ne? Sümsük
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)4 ayHergün bir kaza trafikte
00 Yorumla
4 ayAlmazsan alma mk
00 Yorumla
4 ayalsan iyi olur ams
00 YorumlaArabayı boş ver motor al
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)4 ayDeğilsin
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)4 ayAlmazssin sende
00 Yorumla
4 ayHayır
00 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer