Güçlü kadın olmak dişiliğe engel mi, güvenli teslimiyet kadınlık mıdır?

Hiçbir zaman maskülen görünmeye çalışmadım. Güçlü bir kadınım, güçlü olmak için çok savaş verdim. Kendi ayaklarımın üstünde duruyorum. İşim, evim, arabam var. Ailemin büyük yükü de benim omzumda maddi manevi. Ancak yorulmadan yılmadan ve hala gülümseyerek devam edebiliyorum yoluma. İşte tam bu noktada, omzumdaki yükleri sırtlanıp "sen halledebilirsin ama gerek yok, ben varım" diyebilecek bir adam arıyorum. Faturaların otomatik ödeme talimatları veya arabanın bakımları benim umrumda olmasın istiyorum. Saçımı tırnağımı yapıp kokulu kremlerimi sürüp erkeğimin lezzetime varmasına kendimi bırakayım istiyorum. En sevdiğimiz yemekleri onunla birlikte pişirip sohbet ederek yemek, sonra kucak kucağa film izlemek gece vakti el ele yürüyüşe çıkmak sokakta ergenler gibi kuytu köşelerde öpüşüp arabada eve dönerken elleşmek ve kapıdan girer girmez hunharca sevişip yatağımızda pestilim çıkmış halde onun güçlü kolları arasında uykuya dalmak istiyorum. Bu dişilik mi? Bence evet. Bu itaat mi? Bence sadece güvenli teslimiyet.

Güçlü kadın olmak dişiliğe engel mi, güvenli teslimiyet kadınlık mıdır?
Cevapla