Açık lise mezunu olmak iş başvurusunda eziklik mi sayılıyor, utanmalı mıyım?

Mesela bi kurumsal iş yerine gittiğim de beni ezik görürler mi ya da kaale almazlar mı önemsemezler mi ben açık lise bitirdim parasızlıktan felan değil kendim okuma isteğim olmadığından mı şimdi pişmanım tabi de benim gibi düşünen var mı? Ben söylerken utanıyorum çünkü

Açık lise mezunu olmak iş başvurusunda eziklik mi sayılıyor, utanmalı mıyım?
Cevapla