Asist çağrı merkezi mi daha mantıklı yoksa yanımdaki mağaza satış elemanlığı mı?

şu an mağazada çalışıyorum 10 saat. haftada bir gün ful. asgariden fazla veriyor. ssodexo da var. çalışanlarla aram iyi değil. hem benim arkadaşlık yapabilecek tiplerde değil. iş yoğun. asisst asgari artı pirim veriyor. yemek de şirkette hazırlanıyor. sizce bu işi bırakıp gitmelimiyim. bırakma sebebim insanlar

Asist çağrı merkezi mi daha mantıklı yoksa yanımdaki mağaza satış elemanlığı mı?
Cevapla