Askerde bazı kadın yüzbaşı ve astsubaylar kötü mü?

Bizim bölümde askeriyede balıkesir de kadın yuzbasi vardi bide rd mi çocuk vardı çocuk manyak manyak davraniyor tabi bu direkt yüzbaşı nin odasına gitmiş komutana biseler sormuş kızdırmış galiba çocuk saf bisey yüzbaşı buna ne demiş biliyor musunuz si... k. r git diye bağırmış ve bu sitede bazıları anlatmış bizim askeriyede 6 tane kadın subay vaedi hepside ağza alinmayacak kufurler ediyor erlere diye size öyleleri denk geldi mi? Yani anlamadığım bir kadin neden ere hangi hakla. kufur eder ufacık sebepten dolayı bu ego ne? o kadinin cocugu kardeşi yokmu empati yapamıyor he adam serseridir anlarim ama yine kufur edemez. Yani mesela bizim annelerimiz ablalarimiz ya da sokaktan herhangi bir kadin genelde küfür etmez naiftir ama bur erkege s. git lan diye sövmek ben vicdansızlık ve kadina yakışmayan bir davranış olarak görüyorum. Empati yoksunluğu bence bu onunda erkek kardeşi vardır oda askere gidecek ya da cocugu vardir. Birisi O ladin komutana ayni kelimeyi söylese hosunami gidecek. Oyle asker cok buyuk suç işlemiştir değil canım aptal sorular sormuş el kol hareketleri filan dikkat etmemiştir durusuna ondan öyle demiş. Siz ne düşünüyor sunuz 4 yıl üniversite bitiren herkes zaten subay olabiliyor harp mezunuda değil bunlar. Mesela günlük hayatta tiktok tan yayın açan ağzından küfür eksik olmayan kızlar vaya hani acaba o tarz kizlar mi subay oluyor die beni düşündürüyor ve beni polis askerolmaktan soğutuyor bunlarla karşılaşırız die. Evlenmekten bile soğutuyor kadınlara bakış açım değişti. Gercekten askeriyede var mi böyle kaein komutanlar. Kötı bir durum erkek için bana bir kadin subay kufuredecek ben altında mi kalcam😀neden düzgün komutan yok tsk da illaki var ama baya da bozuk var bi de kadın komutanlar küfürbaz diyolar benim bildiğim bir kadin taciz olmadığı sürece kimseye kufur etmez günlük hayatta bile hakiki kadın etmez
Askerde bazı kadın yüzbaşı ve astsubaylar kötü mü?
Cevapla