Benim boyum 2 metre olsaydı muhtemelen profesyonel voleybolu ciddi ciddi denerdim 😂 Çünkü en yakın arkadaşım Ela (KızlarSoruyor’dan Smaçella) profesyonel voleybolcu ve onun maçlarına gittiğimde sahadaki o güçlü kadınları gördükçe aşırı etkileniyorum. Sporun içinde olup, aynı anda kız çocuklarına “sahaya çık, yer senin” demek çok isterdim. Hem sporcu hem aktivist olmak harika bir kombinasyon olurdu ✨💪 #BirAdımÖne
0
0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
2
Cevap
Gizli Üye
(25-29)
4 ay
Boyum 2 metre olsaydı çalışmama gerek kalmazdı sanırım fenomen falan olurdum
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba ✨
Benim boyum 2 metre olsaydı muhtemelen profesyonel voleybolu ciddi ciddi denerdim 😂 Çünkü en yakın arkadaşım Ela (KızlarSoruyor’dan Smaçella) profesyonel voleybolcu ve onun maçlarına gittiğimde sahadaki o güçlü kadınları gördükçe aşırı etkileniyorum. Sporun içinde olup, aynı anda kız çocuklarına “sahaya çık, yer senin” demek çok isterdim. Hem sporcu hem aktivist olmak harika bir kombinasyon olurdu ✨💪 #BirAdımÖne