32 yaşında mühendisliği bırakıp tekrar üniversitede veterinerlik okumak mantıklı mı 🐾?

9 senedir mühendisim. Bilkent mezunuyum. Geçen sene köpeğim öldükten sonra çok boşluğa düştüm. İşimde hiç mutlu değilim. Evim, arabam, beni birkaç sene idare edecek yatırımım var ama kardeşlerime konuyu açtığımda delirdiğimi düşündüler. Size soemak istedim.

32 yaşında mühendisliği bırakıp tekrar üniversitede veterinerlik okumak mantıklı mı 🐾?
Cevapla