23 yaşında hayata geç kalmış gibi hissetmek normal mi, herkes benden öndeymiş gibi geliyorsa ne yapmalıyım?

22 yaşındayım Nisanda 23 olacağım ön lisans Çocuk Gelişimi okuyorum bu sene mezun olacağım Dgsye de gireceğim. Ama bakıyorum ortaokuldan benimle yaşıt arkadaşım bu sene mezun olmuş atanmış hemen İstanbula. Hemşire kendisi. Başka benimle yaşıt arkadaşım var o da Sosyoloji bitirdi bu sene ama iş bulamamıştı en son şimdi ne yaptı bilmiyorum. Yine benimle yaşıt iki arkadaşım bu yaz evlendiler. Ben kendimi geride, geç kalmış gibi hissediyorum

23 yaşında hayata geç kalmış gibi hissetmek normal mi, herkes benden öndeymiş gibi geliyorsa ne yapmalıyım?
Cevapla