26 yaşında üniversiteyi bitirememek normal mi, geç mezun olmak hayatı etkiler mi?

26 yaşında girdim üniversiteyi hâlâ okuyorum. Özel bir üniversitedeydim 1 sene uzayacaktı aileme yük olmamak için devlet üniversitesine geçtim derslerim sayılmadı. Sonrasında ise bitcoin de bir miktar batırdım onu topluyum derken dersleri bırakmak zorunda kaldım uzattım tekrar. Kendimi aile evinde sığıntı gibi başarısız birisi olarak görüyorum. Sizin düşünceleriniz nedir.

26 yaşında üniversiteyi bitirememek normal mi, geç mezun olmak hayatı etkiler mi?
Cevapla