İş yerinde yeni kız olarak dışlandığını hissetmek normal mi, kızlar nelerden rahatsız olur?

Kızlar sorum sizeee, Bi işe girdim 1 ay oldu çalışma arkadaşlarıyla molalar da oturuyoruz kalkıyoruz vs ama bazen görmezden geliniyorum, dürüst olun bi kız da sizi ne rahatsız eder ya da arkadaş olarak seçmene sebeb nedir, çokta tanımaığın iş arkadaşını bi insanı neden dışlarsın ya da alenen yapmasan da alttan alta öyle yapmak istersin, dürüst cvblarınızı bekliyorum

İş yerinde yeni kız olarak dışlandığını hissetmek normal mi, kızlar nelerden rahatsız olur?
Cevapla