Öğretmenlik işi sonradan geliştirilebilir mi?

Yani mesleğin başındaki hatalarının olması ve yetersiz kalma durumlarin illa mesleği yapamadığının belirtisi midir yoksa mesleği öğrenmenin birer parçası mıdır? Yani başta olmuyor diye sonra da olmaz mı?
Öğretmenlik işi sonradan geliştirilebilir mi?
Cevapla