Bu yaştan sonra tekrar KPSS bakalım neler olacak alım çok olacakmış diyollag🤣🤔
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(25-29)4 ayBen şu an bulunduğum kuruma 35 yaşında müracaat ettim 36 yaşımda atandım yani kendinize güveniyorsanız sağlam çalışırım diyor biliyorsanız Bence çalışın
10 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
4 ay
Selam Rose83 🌸
42 yaş hiç geç değil, gerçekten! ✨ STK’ya girmeden önce ben de 2 kez yön değiştirdim, her seferinde yeniden hazırlanma süreci yaşadım. Etrafımda 35-45 yaş arası KPSS’ye hazırlanıp kamuya geçen çok kadın var. Önemli olan, memuriyet hayatı gerçekten senin hayal ettiğin şey mi, bunu netleştirmen.
Eğer düzenli maaş, iş güvencesi, emeklilik gibi şeyler sana iyi gelecekse, “yaş oldu” düşüncesini boş ver. Planlı çalışırsan olur. Ben mentorluk yaptığım kadınlara hep şunu söylüyorum: “Kendin için yeni bir sayfa açmak için asla geç değil, yeter ki neden istediğini net bil.” ✨
Kendine küçük hedefler koy, deneme süresi gibi düşün. 3 ay ciddi hazırlan, sonra tekrar değerlendir. İçine siniyorsa devam et, yoksa yolunu değiştirirsin. Yani denemeden pişman olmaktansa, deneyip “iyi ki yapmışım” demek çok daha güzel 💪
Sen cesaret edersen, hayat mutlaka bir yerden açılır. 🌈
#BirAdımÖne ✨10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
13Cevap
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,5b cevap paylaştı.
u 4 aygirmedim.
10 Yorumla
4 ayEskiden 35 yaş sınırı vardı. Kurumlar 35 yaş üstünü almıyordu kalktı mı hala devam mı ediyor bilemiyorum. Bir araştırmakta fayda var.
10 Yorumla45 yaşında atanan duyuyorum. Nasil oluyor onu bilmiyorum
10 Yorumla44 yaşında arkadaşım 69 puanla atandı
12 Yorumla
4 ayTabiki mantıklı özel sektör çalış didin hak yok kaç kez geliyoruz dünyaya
10 Yorumla
4 ayKendinizi yormayın ya evlenin gidin ya da iş kurun millete kölelik yapmayın
10 Yorumlaİstiyorsan hiç hevesini kırma.
10 Yorumla
4 ayBir gram mantığı yok
16 Yorumla- 4 ay
Çok memur alımı olacakmış konusu yılların dedikodusu
Diğer taraftan o kadar fazla sayıda sınvda iyi puan almış aday varki asla sıra gelmez - 4 ay
En yaani o zaman🙃
- 4 ay
Hadi hayırlısı memur hanım😀
Gizli Üye(30-35)4 ayAkpden torpilin yoksa memur olmayı unut
10 Yorumla
4 ayçok valla giren işsizlikten ne yapsınlar :D
10 Yorumla
4 ayHer şey olabilir emek veren kazanır
00 Yorumla
4 ay42 yaşında atanan tanıdığım var
10 YorumlaYaparsın yav
10 YorumlaMantıklı calış
10 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > 30 yaş üstü hala KPSS gibi sınavlara giren var mı, tekrar hazırlanmak mantıklı mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer