27 yasinda sanayide mavi yakali meslege baslamak mantikli mi?

Ben elektrik mühendisiyim ama okuduguma pişman oldum. El becerim iyidir. İş yok meslegimde, varsa da asgarinin bir tık üstü.

15 yillik muhendis bile olsam 100 bin bile vermezler.

27 yasinda sanayide mavi yakali meslege baslamak mantikli mi?
Cevapla