Kendimi geliştirmek için ortada terk ettiğim eğitimime illa başlamak mi gerek yoksa okumadan da geliştirebilirmiyim?

Sanki okumasam hiçbir şekilde gelişemem gibi hissediyorum ama okumakta istemiyorum ne yapacam bilmiyorum
Kendimi geliştirmek için ortada terk ettiğim eğitimime illa başlamak mi gerek yoksa okumadan da geliştirebilirmiyim?
Cevapla