Tıp üçüncü sınıf öğrencisiyim sizce ben haksızmıyım siz olsanız ne tepki verirsiniz buna?

2 yıllık erkek arkadaşım var onla tanıştığımız ilk gün ona iki şey dedim sadakatsizliği asla affetmem bana sadakatsizlik yapma gerisi herşeyi beraber hallederiz ve ikinciside ben kendimi hayatıma tıp dünyasına adadım ilerdr çok başarılı bi cerrah olmak istiyorum bu yüzden evlenirsek çocuk istersen sorun etmem doğururum evin işlerinidr eve gittiğimde zaten kendim hallediyorum sürekli işten hiç korkmuyorum sosyal medya falan hiç bi şekilde kullanmıyorım zaten vaktim anca okula eve yetiyor ama erkek arkadaşım evlenelimde çalışma konunu düşünürüz dedi (türkçe bozukluğumun kusuruna bakmayınız❤️🙏🏻)
Güncellemeler
4 ay
Siz olsanız peki?
Tıp üçüncü sınıf öğrencisiyim sizce ben haksızmıyım siz olsanız ne tepki verirsiniz buna?
Cevapla