21 yaşında üniversiteye başlamak çok mu geç, hayata geç mi kaldım psikolojim bozuluyor mu?

21 yaşındayım ve daha yeni eczacılık kazandım 1. sınıfım herkes bana çok geç kaldığımı 21 22 yaşında üniversiteye başlamanın çok geç olduğunu söylüyor zaten eczacılık 5 sene ne zaman evleneceksin hayatını kuracaksın gibi sorular soruyor sınıfımdaki çoğu kişiler 19 yaşında benim yaşımda olan bir kaç kişi var sadece ben hayata geç mi kaldım

21 yaşında üniversiteye başlamak çok mu geç, hayata geç mi kaldım psikolojim bozuluyor mu?
Cevapla