Doğalgaz firmasında çalışıyorum kendimi nasıl geliştirebilirim?

Ustalık zor görünüyor muhasebe mezunuyum
Doğalgaz firmasında çalışıyorum kendimi nasıl geliştirebilirim?
Cevapla