23 yaşındayım kendimi geliştirmek için açık öğretime kayıt mi olayım yoksa başka şeyler mi?

7. Sınıfa kadar gittim şu an 23 yaşındayım kendimi geliştirmek istiyorum ama bı yandan korkuyorum açık öğretim den kayıt olmak istiyorum ama çok kararsızım içerik üreticisi olmak istiyorum bı yandan tiktoktan bilmiyorum ne yapacam
23 yaşındayım kendimi geliştirmek için açık öğretime kayıt mi olayım yoksa başka şeyler mi?
Cevapla