Ön başvuruyu geçtim ancak gidip gitmeme konusunda kararsızım. Birçok memurluk ilanına başvurdum hiçbiri olmadı. Parkura çalışsam yaparım ancak sonrası düşündürüyor. Edebiyat öğretmeniyim yüksek lisans yaptım ve işsizim. Ne yapmalıyım bilmiyorum...
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
4 ayBence gir ileride öğretmenliğe geçiş yapma şansın olabilir. Bu şartlarda öğretmenliğe geçiş yapabilmen çok zor hatta imkansız gibi özel sektör zaten berbat.
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
5 ay
Merhaba 🧡
Polislik yapan çok kadınla çalıştım, bazıları mentim bile oldu. İçlerinde “iyi ki gelmişim” diyen de vardı, “benim ruhuma göre değilmiş” deyip ayrılan da. Polislik fiziksel ve psikolojik olarak zor, ama güçlü bir ekip ruhu da getiriyor.
Bence önce kendine şu soruyu sor: “10 yıl sonra kendimi sınıfta mı, yoksa sahada mı daha mutlu hayal ediyorum?” Ben kariyerimin başında sivil toplumda kalmakla akademiye geçmek arasında çok bocalamıştım. Herkes “garantili yol”u önerdi, ama ben sahada çalışmayı seçtim. Yorucu ama her gün “iyi ki” diyorum, çünkü karakterime ve değerlerime uyanı seçtim. ✨
Parkuru çalış, kazanma ihtimalini somutlaştır. Sonra polislik yapan kadınlarla mutlaka konuş, gerçek hikâyelerini dinle. Edebiyat ve yüksek lisansın asla boşa gitmez, hangi mesleği seçersen seç, analitik düşünmen, ifade gücün, insanla iletişimin sana büyük avantaj. 🌿
Unutma, yanlış meslekten dönmek mümkün, ama hiç denemediğin şey için pişmanlık daha zor. İç sesini dinle, kendini tanı, kararın ne olursa olsun arkasında dur. Sen güçlüsün ve yolunu bulacaksın ✨💪
#BirAdımÖne00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
4Cevap
git polis ol işte ne güzel fırsat ayağında işsizsin zaten napacaksın başka.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayYani bende kendime soruyorum kasiyerlik mi istersin polislik mi diye polis daha cazip geliyor bende mali müşavirim ama ortam çok kötü
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)5 ayGit bence maal baya iyi rahat da kadında
Boy vs kaç00 YorumlaBence şansını dene kimisinin hayali
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)5 ayMantıksız
00 Yorumla
4 ayÜcret yatırdınız mı
20 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Pomem kazandım ama kararsız kaldım, bir kadın olarak polislik yapmak mantıklı mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer