Pomem kazandım ama kararsız kaldım, bir kadın olarak polislik yapmak mantıklı mı?

Ön başvuruyu geçtim ancak gidip gitmeme konusunda kararsızım. Birçok memurluk ilanına başvurdum hiçbiri olmadı. Parkura çalışsam yaparım ancak sonrası düşündürüyor. Edebiyat öğretmeniyim yüksek lisans yaptım ve işsizim. Ne yapmalıyım bilmiyorum...

Pomem kazandım ama kararsız kaldım, bir kadın olarak polislik yapmak mantıklı mı?
Cevapla