Kadın doktor ve diş hekimlerine gitmeyen/güvenmeyen insanlar hangi kafayı yaşıyor? Neden bu paylaşımlar var?

Meslekleri bu, minimum 5 (diş) 6 (tıp) sene okumuşlar, üstüne bir de uzman oluyorlar çoğu. Eleştirip işini değerlendirmek de KS kullanıcısına kalmasın bir zahmet.

Kadın doktor ve diş hekimlerine gitmeyen/güvenmeyen insanlar hangi kafayı yaşıyor? Neden bu paylaşımlar var?
Cevapla