32 yaşında yeniden üniversite okumak, Erasmus kovalamak ve arkadaş bulmak mantıklı mı 😂?

Önlisanstan sonra babam lisans kazanmama rağmen göndermedi. Hatta ben kayıt falan yaptırdım ama babam maddi ya da manevi bir destek göstermediği için gidemedim. Hep böyle açıktan falan okudum. Yüksek lisans yaptım ama programın reklamlarına rağmen çok içi boş bir eğitimdi. Beklediğim düzeyde bir sosyal etkileşim, network oluşturma gibi şeylere de yaramadı. Şimdi açıktan okuyorum yine ama programa yazıldığım zamanki heyecan ve istek devam etmiyor sanki. Evimin yakınında da bir teknik üniversite var. Teknik üniversiteler tabi ki diğerlerine göre daha sağlam eğitim veriyor. Erasmus vs yapmak isterdim ama hep içimde kaldı. Oradaki bölümlere baktım da gitmek isteyeceğim bölümler varmış. Hazır işsizim 😂 acaba diyorum sınavlara girsem tercih yapsam.. bilmiyorum orada benimle aynı yaş grubu insanlar olur mu? Aynı yaş grubu olmasa bile arkadaşlık kurabilir miyim? Genelde lisansüstü öğrenciler ağırlıklı bir üniversiteymis, o yüzden benimle aynı yaş grubu da olur diye düşünüyorum. Eğitimler full İngilizce bu arada tüm bölümlerin. İngilizce yazılı sınav falan yapabilir miyim acaba? Benim için çok geliştirici challenge olur herhalde..

32 yaşında yeniden üniversite okumak, Erasmus kovalamak ve arkadaş bulmak mantıklı mı 😂?
Cevapla