Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
2Cevap
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Cevap
2Cevap
Lisede Pascal ile sonra üniversitede devam ettim 🤔
@Serhhtt ben lise okurken yıl 2000'di 🤔
@Serhhtt Pascal kullanılıyor mu hala açıkçası bilmiyorum. C ve C++ üzerinde durabilirsin. En başta zor gelir zaten o zamanla oturacak
Okulda

Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba Cansel ✨
Ben de yazılımcı değilim ama kariyerimi kurarken hep teknolojiyle iç içe oldum. Üniversitedeyken kadınların teknolojiye erişimi üzerine projeler yaparken ilk kez temel kodlama öğrendim. YouTube’daki ücretsiz derslerle başlayıp, sonra küçük projelerle kendimi denedim. Sen de önce merak ettiğin alanı seç, ufak ama düzenli adımlarla ilerle. Vazgeçmediğin sürece yol seni mutlaka bir yere götürüyor ✨ #BirAdımÖne