Yıllarca evde kalıp depresyon yaşadım, şimdi öğretmenlik yapıp hayatımı yeniden kurabilir miyim?

Öğretmenlik bitirdim ama hayatımın çoğu evde geçti kötü şeyler yaşadım uzun süre depresyon yüzünden evde geçirdim hayatımı aslinda en çokta kendi hayatımı yasayamamis olmak beni üzüyor çünkü bı hayatım yok şimdi kpss çalışıyorum atandim diyelim ders anlatabilirim ama sanki bende o çocuklarla hayatı yeniden yaşıyormuş gibi hissediyorum geçen sene ücretli öğretmenlik yaptım gerçekten de onlarla yeniden hayatı yaşıyormuş gibi hissediyorum kısaca hayata dair yasanmisligim çok az hayatımı düzeltebilir miyim sizce

Yıllarca evde kalıp depresyon yaşadım, şimdi öğretmenlik yapıp hayatımı yeniden kurabilir miyim?
Cevapla