Bir doktor olarak çalışma hayatının kadın doğasina aykırı olduğunu düşünüyorum?

Tıp fak. Bitirdim psikolojim darmadığın. Aile hekimiyim. Aile hekiminin bile çalışma şartları çok çok zor diğer doktorluk alanlarını söylemiyorum bile. Okuması ayrı çalışması ayrı zor ve çok yipratıcı. Erkeklerin hem fiziksel hem mental olarak bizden daha güçlü oldukları için çok zorlandıklarıni düşünmüyorum fakat kadınlar için durum çok farklı. Ve ben istifa düşünüyorum. O kadar emek vermeme rağmen düşünüyorum çünkü gerçekten felaket zor. Hayatınızı mesleğinize adamanız sadece para amacı gutmemeniz gerekiyor yapabilmeniz için. Eve gidiyorum kafamda bir ton sorun bir ton iş asla rahat ve huzurlu değilim evde bile. Eve geçiyorum bir kaç kadeh alkol alıp kafayı vurup yatıyorum sonra tekrar iş böyle bir döngüdeyim berbat bir hayatım var. Bilmiyorum siz ne düşünüyorsunuz bu konuda
Bir doktor olarak çalışma hayatının kadın doğasina aykırı olduğunu düşünüyorum?
Cevapla