Üniversiteyi yarıda bırakmak eziklik mi, hemşirelik bırakıp çok pişmanım ne yapmalıyım?

Merhaba ben hemşirelik tam burslu okuyordum ama sevmediğim için bıraktım 10 ay oldu ama o kadar pişmanım ki anlatamam. Sizce bu eziklik mi?

Üniversiteyi yarıda bırakmak eziklik mi, hemşirelik bırakıp çok pişmanım ne yapmalıyım?
Cevapla