Bu aralar çok fazla erkeğe yükseliyorum ya?

İş adamlarına doktorlara hakim savcılara güçlü dominant yönetici adam görünce ben sulaniyorum. Şöyle hepsine tek tek caktirsam ne güzel olur ya
Bu aralar çok fazla erkeğe yükseliyorum ya?
Cevapla