23 yaşında üniversite okumak için geç mi kaldım?

23 yaşındayım. 19 yaşımdan beri özel sektörde çalışıyorum. Ailemin durumu olmadığı için kendi yolumu çizmek ve birikimimi kendim yapıp üniversite okumak zorundaydım. Ama bazen içimde bir ses “Acaba artık çok mu geç kaldın?” diyor ve bu beni motivasyon olarak düşürüyor. Sizce mantıklı mı, hala bu yolda devam etmek doğru olur mu?
23 yaşında üniversite okumak için geç mi kaldım?
Cevapla