Yaptığım saçma sapan işlerle kendi kendimi yalnız bırakmayı başaran tek insan olabilir miyim?

Aslında benim kimseye bir zararım dokunmaz ama takıntılı oluşşum kendi kendime arkadaşlarla aramı açmam moralimi bozuyor. Numara değiştirdim diye arkadaşım dün akşam yeter yazdı. Numara değiştirdim için olmaz tabi ama ben çok sık değiştiriyorum ve Instagram adresimide kaybettim. İki kere yazmak yerine wpden aramış bu Bana kızdığınımı gösteriyor yarın numaramı geri alınca arıycam. Sizce düzelir mi?
Yaptığım saçma sapan işlerle kendi kendimi yalnız bırakmayı başaran tek insan olabilir miyim?
Cevapla