YBS mezunu olacağım ama ne iş yapacağımı bilmiyorum (deneyimsizim)?

Merhaba,
Yönetim Bilişim Sistemleri (YBS) 4. sınıf öğrencisiyim, bu sene mezun oluyorum.
Açıkçası kafam çok karışık.
Öncelikle ortalamam 3.01, Sivas Cumhuriyet Üniversitesinde memleketim olduğu için okuyorum.
(Aslen Sivaslıyım ama Kocaeli de yaşıyorum)

Bölüm gereği biraz her şeyden gördük ama mezun olunca “net olarak şu işi yaparım” diyemiyorum. SAP, ERP, Business Analyst, veri analizi gibi alanlar geçiyor ama hiçbirinde gerçek iş deneyimim yok. SAP’yi sadece ders düzeyinde biliyorum.

Asıl problemim şu:
Sadece SAP değil tabi ki diğer dersleri de gördük.
İşe girince benden ne beklenir, ben ilk gün ne yaparım, deneyimsiz biri olarak nereden başlamalıyım bilmiyorum. İlanlara bakıyorum ama çoğu “deneyim” istiyor gibi geliyor.

YBS mezunu olup:
İlk işine nasıl başladığını
Deneyimsizken hangi pozisyona girdiğini
SAP / ERP / analiz tarafında gerçekten ne yaptığını anlatabilecek olan varsa çok faydalı olur.
Tavsiyeye, yol haritasına gerçekten ihtiyacım var.

Şimdiden teşekkür ederim.
YBS mezunu olacağım ama ne iş yapacağımı bilmiyorum (deneyimsizim)?
Cevapla