Hayatım çok kötü ne yapacağım çok yanlızım?

liseden arkadaşlarım hep en iyi üniversitelere gitti sosyal ortamları hep düzgün insanlardan oluşuyor ben ise sinavda heycan yaptigim icin kotu bir bolumden mezun oldum issisim

Hayatım çok kötü ne yapacağım çok yanlızım?
Cevapla