Sizce çağrı merkezi işinden ayrılmalı miyim, yoksa devam mı etmeliyim yardımcı olur musunuz?

6 aydır çalışıyorum son 1 aydır çok daha yoğun ve iş sorumluluğu fazla bir projedeyim. Psikolojim dayanmıyor. Planım zaten baska yerde de olsam 2.5 ay daha çalışıp ayrılmak daha sonrasında kpss çalışmak. Ama maaş vermiyorlar yani 2 aydır 3 4 gün gecikiyor. Ve iş artik psikolojimi zorluyor. Ama iş bulamam diye de korkuyorum ben ne yapacağım bilmiyorum. 3 ay daha çalışmam gerek ama burada dayanamıyorum çıksam hemen is bulur muyum bilmiyorum cidden desteğe ve konu hakkında yardıma ihtiyacım var
Sizce çağrı merkezi işinden ayrılmalı miyim, yoksa devam mı etmeliyim yardımcı olur musunuz?
Cevapla