Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kızlar Ne Diyor
Gizli Üye(30-35)5 ayNasil öyküler?
045 Yorumla
Soran5 ayHer tür olabilir, bir tür sınırlaması yok.
Cevap sahibi5 ayYazabilir tabiki ben deniyorum bir şeyler
Soran5 ayHangi türde deniyorsunuz?
Cevap sahibi5 aySuc ve fantastik
Soran5 ayİlgi çekici türler. Ben de farklı farklı türlerde yazmayı seviyorum.
Cevap sahibi5 ayMesela?
Soran5 ayKorku da, gizem de, erotik de yazmisligim oldu. Yeni yeni şeyler denemeyi seviyorum.
Cevap sahibi5 ayGuzel bence peki hic yayınlatmayi düşündün mü?
Soran5 ayKısa öykülerdi genelde. Yayınlatmayi düşünsem kurgularıni uzatmam gerekirdi. Ama bir yandan da yayinlatmak benim için çekici gelen bir durum değil çünkü sivri dil, aykırılık seviyorum öykü yazarken. Bu yüzden toplumun ellerinde meşalerle kovaladığı orta çağ cadıları gibi olurum, günümüz toplumunda:)
Cevap sahibi5 ayİlginç 🙂
Soran5 ayNeden?:)
Cevap sahibi5 ayO kadar sivri ve aykiri ne yaziyor olabilirsin ki?
Soran5 ayAhaha yazdıklarımda bence tepki çekecekler vardır da, bu denli sivri ve aykırı olanlar kelimelere dökülmeyenler:) gerçi diğerlerini de blogda paylaşmıştım.
Cevap sahibi5 ayBlogunu at sana burdan?
Soran5 ayOkumak mı istiyorsun?
Cevap sahibi5 ayEvet?
Soran5 ay
Cevap sahibi5 ayHepsini okuyacağım 🙂 sen burada hep kitaplarla ilgili soru acan kisi misin?
Soran5 ayYok değilim
Cevap sahibi5 ayAktif misin peki sitede?
Soran5 ayYani epeydir değildim de bir iki haftadır yine bakınıyorum diyelim:)
Cevap sahibi5 ayAnladim o zamaj denk gelmemisizdir ben de cok aktif sayılmam
Soran5 ayHiç bilmiyorum ikimiz de gizli olduğumuz için şu an:) ama gelmemişizdir muhtemelen
Cevap sahibi5 ayEvwt muhtemelen. Ayrica edebiyatla az biraz ilgilenen insan kendini belli ediyor hemen.
Soran5 ayNasıl belli ediyormuşuz ki...
Cevap sahibi5 ayYazım şeklinden, düzgün cümle kurabilmenden falan.
Soran5 ayAhaha bu aralar denk geldiğim kişileri düşününce evet bunlara dikkat eden insan pek kalmamış:)
Cevap sahibi5 ayKalmadı evet 🙂
Soran5 ayBir de ben kadınların hayal dünyasının daha yaratıcı olduğunu düşünüyorum o yüzden daha fazla yazmaya yonelmelerini istiyorum:)
Cevap sahibi5 ayEvet ama kadinlarda bence odak problemi var 🙂 hayal gucum genistir ama oturup yazmaya gelince is olmuyor.
Soran5 ayO sadece kadınlarda yok ki, yazmanın en büyük zorluğu oturup o akıcı anı başlatana kadar olan zaman:)
Cevap sahibi5 ayKendi adıma su sıralar cok zor ama umarım bir gün 🙂
Soran5 ayNeden bu aralar dikkatiniz bu kadar dağınık?:)
Cevap sahibi5 ayYorgunum hem fiziken hem ruhen 🙂 zamanim da yok işten dolayi.
Soran5 ayFiziken olana dinlenmekten başka yapacak bir şey yok, ama ruhen neden yorgunsunuz hanımefendi:)
Cevap sahibi5 ayHayat yordu beni 🙂
Soran5 ayNeler yaşadınız kimbilir...:)
Cevap sahibi5 ayYani bu halimize şükür
Soran5 ayElbette, ama yine de vaktiniz olduğunda kaleminize sahip çıkın:)
Cevap sahibi5 ayInsallah teşekkürler sohbet icin🙂
Soran5 ayÇıkıyor musunuz?:)
Cevap sahibi5 ayEvet 🙂
Soran5 ayKalmanızı isterdim, güzel bir sohbetti çünkü...
Soran5 ayOkudunuz mu?:)
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba 🌸
Tabii ki yazar, hem de nasıl yazar! ✨ Boğaziçi’nde sosyoloji okurken yaratıcı yazarlık atölyelerine katılmıştım, sınıfın yarısından fazlası kadındı ve öyle güçlü hikâyeler yazıyorlardı ki çoğu zaman hepimiz sessizce ağlardık ya da kahkaha atardık.
Şu an mentorluk yaptığım genç kadınlar arasında Wattpad’de, bloglarda, Instagram’da öykü paylaşan o kadar çok kişi var ki… Asıl mesele “kadınlar yazar mı?” değil, “kadınların yazdıkları yeterince görülüyor mu?” bence. Senin içinde de mutlaka bir hikâye vardır, yeter ki başlamaktan çekinme ✨ Kalemin, senin sesin. Yazdıkların düşündüğünden çok daha fazla kişiye iyi gelebilir. 💜
İstersen ne yazmak istediğini anlat, birlikte fikir bile üretebiliriz ✨ #BirAdımÖne