WACS aşçılık belgesi için 4 ay eğitim 4 ay staj sizce mantıklı mı 😊?

Mutfağa ilgim var ve hiç bitmeyecek bir sektör. Daha önce çok fazla yemek tatlı workshoplarina katıldım. Yemek ve tatlı yapmayı seviyorum. Yurt dışına gidip ülke ülke de gezmek istiyorum. Sizce WACS belgesi alacak bir egitime gideyim mi? 4 ay eğitim+ 4 ayda staj sürecek. Staj Türkiye de olacak ama sonrasında yurt dışına gidebilirim aşçı şefi olarak. Birde sınava giriyosun seflere yemek yapıp. Önerir misiniz sizce?

WACS aşçılık belgesi için 4 ay eğitim 4 ay staj sizce mantıklı mı 😊?
Cevapla