Şehit olmak istediğim için neden herkes bana sorunlu gözüyle bakıyor?

Polis veya jandarma astsubay olmak istiyorum şehit olmak için. Bu sene başvuracağım. Ama herkes bana aklını kaçırmış gözüyle bakıyor bunun nesi kötü ya

Güncellemeler
5 ay
18 yaşındayım
Şehit olmak istediğim için neden herkes bana sorunlu gözüyle bakıyor?
Cevapla