Matematik öğretmenliğini bırakıp yüksek lisans ile yazılıma yönelmeyi düşünüyorum mantıklı mı?

öğretmenlikten sıkıldım artık

Matematik öğretmenliğini bırakıp yüksek lisans ile yazılıma yönelmeyi düşünüyorum mantıklı mı?
Cevapla