Özel sektörde grafiker olarak kalmak mı, Gençlik Merkezi’nde sözleşmeli derse geçmek mi daha mantıklı?

Arkadaşlar ben halihazırda sekiz aydır özel sektörde grafiker olarak çalışıyorum ve işe girdigimden beri maaşım asgari ücret ocak ayından sonra ne olacak bilmiyorum yeni asgari ücretle ne kadar zam yaparlar hiç kestiremiyorum daha önce de zam talebim olmuştu ama tamam denildi ve geçildi açıkçası bir düzenleme yapmadılar maaşıma bugün de beni gençlik Spor bakanlığı gençlik Merkezi’nden aradılar haftalık 40 saatlik ya da 30 saatlik tam hatırlamıyorum ders vermem için asgari ücretin biraz üstünü verdiklerini söylediler ama gençlik merkezinin sürekliliğine güvenemiyorum. Bir tarafta sekiz aydır çalıştığım iş bir tarafta da ne kadar Sözleşmeli de olsa devlet kurumunda bir iş yani çok arafta kaldım ne yapmalıyım?

Özel sektörde grafiker olarak kalmak mı, Gençlik Merkezi’nde sözleşmeli derse geçmek mi daha mantıklı?
Cevapla