Atanınca ya da meslek sahibi olunca ne yapmayı hayal ediyorsunuz?

1. en büyük hayalim annem ile beraber ülke gezmek annemi yanıma alıp onu okutmak şu an annem ilkokulu ve ortaokulu bittirdi açıktan yanıma alınca liseyi bittirmesi için yardım Alicam hatta istersen üniversite bile Okutcam anneme annem zorluklarla büyüdü ona gençliği yasatcam en büyük hayalim bu

2. kimsesiz çocuklara yardım etmek ve eğitim masraflarını karşılamak

3. huzurevinde kalan kişiler için her ay düzenli olarak ziyaret edip evimde bir şeyler yapıp onlarla vakitler geçirmek hatta çevrem de çocukları olan kişilere beraber gidip onlara kızlarının oğullarının olduğunu göstermek ve torunlarının olduğunu göstermek yalnız birakmamak

4. İşe yarayan küçük bir araba almak annemi gezdirmek şarkılar açıp

5. hayalim daha yok ama zamanla olucak o da

Güncellemeler
5 ay
2 yorum geldi ve sildim neden insanların hayalleri ile dalga geçiyorsunuz? Elinize ne geçiyor? Gerçekten merak ediyorum tebrik etmek varken ya da umarım başarırsın demek varken neden?
Atanınca ya da meslek sahibi olunca ne yapmayı hayal ediyorsunuz?
Cevapla