İş yerinde önce ilgi gösterip sonra uzaklaşan kadına karşı nasıl mesafe koymalı?

Bir kadın iş ortamında yaklaşık 10 gün boyunca benimle oldukça ilgili davrandı. Daha sonra arayıp sormayı kesti. Ben bunu kaldıramadım ve kendisini arayıp hoşlandığımı söyledim, “Benimle ilgili bir şey hissedip hissetmediğini merak ediyorum” dedim.
O da bunun sadece iş arkadaşlığı olduğunu, benim hoşlandığım için davranışlarını yanlış anladığımı söyledi. Hatta istersem selam bile vermeyebileceğimi söyledi.
Ben de onun benim için önemli olduğunu, saygısızlık ya da zarar verecek bir şey yapmayacağımı ama kendimi korumak için mesafe koymam gerekebileceğini söyledim ve konuşmayı kapattım.
Sorum şu:
Böyle bir durumda bir erkek bundan sonra nasıl davranmalı?
Tamamen yok mu saymalı, yoksa iş ortamında normal mi davranmalı?
Kadın açısından bakıldığında doğru ve yanlış olan nedir?

İş yerinde önce ilgi gösterip sonra uzaklaşan kadına karşı nasıl mesafe koymalı?
Cevapla