İtfaiyeci mi olmak daha iyi zabıta mı, maaş, risk ve çalışma şartları olarak hangisi mantıklı?

hangisi iyidir sizce?

İtfaiyeci mi olmak daha iyi zabıta mı, maaş, risk ve çalışma şartları olarak hangisi mantıklı?
Cevapla