Kadın hakim erkek öğretmen evliliği yapan var mı, maaş ve yoğunluk sorun oluyor mu?

Çevrenizde böyle evlilik yapıp mutlu olan var mı? Ben hakimim çocuk öğretmen, düzgün birine benziyor yalnızc aklımı kurcalayan mesleği. Aramızda maaş mevki farkı var bunu ileride sorun yapıp beni üzer mi anlaşır mıyız bilmiyorum. Bir de ben yoğun çalışıyorum bazı günler yemek bile yapmıyorum bu durum onu yorar mı emin değilim onun desteğine ihtiyacım olacak evlilik olursa

Kadın hakim erkek öğretmen evliliği yapan var mı, maaş ve yoğunluk sorun oluyor mu?
Cevapla