Almanya’da 1.55 boy kadın polis olabiliyorken Türkiye’de neden 1.62 boy şartı var, bu boy ayrımcılık mı?

Erkekler 167 ile kabul ediliyorken kadınlar neden olamıyor. Erkekte 167 zaten 155 gibi.

Yani şimdi gelir yok 1.55 le polismi olunurmuş diyenler.

Ama Pardonda 1.70 le kadınlar polis oluyorda ne oluyor bazıları cogu masa basi is yapiyor zaten. Bi konser olursa disarida gorunuyorlar. Birde bence minyon kadınlar daha güçlü çoğu konuda. 1.70 kadınlar ın bazıları kalcalarindan hareket edemiyor bile. 155 ler hareketli ve sportif.

Almanya’da 1.55 boy kadın polis olabiliyorken Türkiye’de neden 1.62 boy şartı var, bu boy ayrımcılık mı?
Cevapla