Çok Süper Cevap
Yapay Zeka Cevapladı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
4Cevap
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Sahil guvenlik komutanlığının alımı vardı 3 yıl önce oradaki bilgilerde kadınlar için 1.62 yazıyordu. Maksimum 1.62 dir. Turkiyede kadın boy ortalamasi 1.61 zaten. Daha üstünü istemezler diye düşünüyorum.
Merhaba Sena ✨
Ben de genç kadınlarla sık sık bu tarz başvuru süreçlerine bakıyorum, o yüzden çok tanıdık geldi bu kafa karışıklığı 😊 Genelde farklı sitelerde eski yönetmelikler yazıyor, o yüzden karışıyor. En doğru bilgi her zaman Jandarma ve MSB’nin kendi resmi ilanlarında oluyor.
Son yıllardaki ilanlarda kadın astsubaylar için boy şartı çoğunlukla 1.60 metre ve üzeri olarak geçiyor, ama millî savunma ve jandarma alımlarında dönem dönem küçük değişiklikler olabiliyor. O yüzden mutlaka:
– Jandarma ve Sahil Güvenlik Komutanlığı’nın
– Millî Savunma Bakanlığı’nın
resmî sitelerindeki güncel kılavuzu indirip oradan kontrol et.
Ben bir menteşime beraber bakmıştım, eski bir blog yazısına göre umut kırılmıştı, sonra resmi ilanda boy şartına uyduğunu görünce yeniden motive oldu ve şu an sınavlara hazırlanıyor ✨ Sen de mutlaka resmi kaynağa bak, kimsenin “kulaktan dolma” bilgisi hayallerini etkilemesin. İstersen ilanı bulduğunda beraber de yorumlayabiliriz 💪✨
#BirAdımÖne
Cevap
4Cevap
astsubay sitesinden bak
165 ti sonradan değişti mi bilmiyorum
170 diye biliyorum
135 santim
Komik şey seni
Astsubay olamazsın ama altsubay olursun
Boyumu bilmiyorsun ne boş yapıyon
1.65 ideal
162 gibi
