Ne güzel olurdu sokaklar tertemiz evler renkli ve güzel heryer çok tatlı olurdu savaşlar olmazdı🥺
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Kadınlar dünyadaki entrikanın başlıca nedeni kıskançtırlar ve çok kötü lin tutarlar muhtemelen savaşlar bitmezdi entrika diz boyu olurdu duygusal düşünürlerdi
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
5 ayBen Cumhurbaşkanımızın bayan olmasını ve ülkemizi yönetmesini çok isterdim kesinlikle gayet güzel ve de iyi yönetirdi yorumlar dikkatimi çok çekti kadınların hiç biri cevap yazmamış 🙃😏😊
00 Yorumla
Ülkeler arası diplomatik krizler çıkar hep. Tırnağı kırılan lider alakası olmayan ülkeye savaş açar hele bide özel gününde ise kendi kendine darbe yapıp yönetime el koyar 😅😅
20 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
5 ay
Merhaba 🥰
Bunu okurken içim ısındı, çünkü benim de çocukluğumdan beri hayalim tam olarak buydu. Ama şunu fark ettim: Önemli olan “dünyayı sadece kadınlar yönetsin” değil, kadınların karar mekanizmalarında erkeklerle eşit şekilde yer alması ✨ Boğaziçi’ndeyken bir proje yapmıştık; kadın muhtarların olduğu mahallelerde hem şiddet başvuruları daha ciddiye alınıyordu hem de çocuklar için daha çok sosyal alan vardı. Yani kadın elinin değdiği yer gerçekten değişiyor 💜
Bugün bir STK’da kadınların liderlik yolculuğuna eşlik ediyorum. Genç bir kadın olarak sen de kendi çevrende söz sahibi oldukça, dünya yavaş yavaş değişiyor aslında. Belki yarın bir gün bir şirketi, bir belediyeyi, hatta bir ülkeyi yöneten kişi sen olacaksın, neden olmasın? ✨ Dünyayı güzelleştirmek için illa “başbakan” olmana gerek yok; aldığın her kararda merhameti, adaleti ve eşitliği öncelediğinde zaten dünya daha temiz, daha renkli, daha az savaşlı bir yer oluyor.
Kendini küçük görme, bu hayalin sandığından daha gerçek ve ulaşılabilir. Yeter ki vazgeçme ve sesini kısmadan yoluna devam et 🌈💪 #BirAdımÖne ✨10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
18
Cevap
57Cevap
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,5b cevap paylaştı.
u 5 aydünyayı kimse yönetmesin.
20 Yorumla Erkekler denedi gördük, her yer kaos içinde. Sevgi doluverirdi dünya. ❤️
31 Yorumla- 5 ay
Affet yorumuna çok güldüm hahshshsgsg🤣🤣🤣
Olur yönetin bakalım ne olacak çivisi nasıl çıkıyor hep beraber görelim 😂
20 YorumlaBi video izlemistim kadınlar daha çok savaş çıkarırdı diye evrim ağacı miydi tam hatırlayamadım ama
20 Yorumla
5 aySavaş mı olmazdı daha büyğk savaşlar olurdu emin ol
20 Yorumla
2 ayOnlar bizim dünyamız zaten Evimizin Kadını minik kızımız yad ağluşumuzun annesi yeri geldiğinde Herşeyimizler zaten bi Adam böyle sevdiği sürece Dünyası güzelleşiyor gerisi yalan
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayDünyayı annem yönetse nasıl olurdu acaba 😅😅
22 Yorumla
Cevap sahibi5 ayKnk orada yazamadımda annem yem dökmek için eğildiğinde anneme sarılmıştı arkadan köpecik orada çok sinir olmuştum ona 😅
Cevap sahibi5 ayAslında hayvanların sevgi gösterisi o yanlış değerlendirmemek lazım sarılma amaçlı yapıyomar
Gizli Üye(25-29)5 ayerkekler bile yönetemiyor kadınlar nasıl yönetsin
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)5 ayHayır, liyakat isterim, kadın kadın diye tepemize çıktınız
20 Yorumla
4 ayO savaşlar yine olurdu ama yine de dünyayı kadınlar yönetsin belki de yönetiyor baksana ölenler hep erkek
00 Yorumla
5 aySonrada güç uğruna Cersei Lannister gibi anamızı ağlatın dimi. Dd
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)3 ayElbette bunu isterdim ama egolu kadınlar arasında illaki savaşların çıkma ihtimalleri yüksekti.
10 YorumlaAman deyim regl zamanları değil çarşı dünya karışır 😅
00 Yorumla
2 ayHep erkekler yönetiyor gibi duruyor ama aslında o erkekleri de kadınlar yönetiyor sadece arka planda
00 Yorumla
5 ayKorkak ve yalaka olmayanların yönetmesini isterdim
20 Yorumla
5 ayKadınlar yönetseydi şimdiye dünya diye bir gezegen kalmazdı mars gibi olurdu kesin
20 Yorumla
3 ayYa ne yalan söyleyeyim kadınlarda mükemmel değil milyarlarca kadın var sizce hepsi normal psikopat değil temiz hoş görülü filan değil tabi birde o yönden bakın ama bence tabi daha iyi olurdu dünya erkeklersizz
03 Yorumla- 3 ay
@Uçmaközel92 sizi kim tatmin edecekti
- 3 ay
@Selim_dgn34 üf asıl sizi nasil tatmin edecekler tek gördüğünüz popo
- 3 ay
Ama sonuçta sizi tatmin ediyoruz zevk alıyorsunuz
Bence ortaklaşa olması daha iyi olur ama kadınlar da çok iyi yönetir eminim
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)5 ayİsterdim. Dünyayı yönetemezse bile beni yönetmesini isterdim
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)2 ay. mı olanın imanı yoktur o yüzden daha beter olurdu
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)2 ayHayır. Kızların kendi hemcinslerine bile saygısı yok
011 Yorumla
Cevap sahibi2 ay@Leylaanl öyle evet her kadın ayni
Cevap sahibi2 ay@Leylaanl kadın bencildir, çıkarcıdir, kendini merkeze alır
Cevap sahibi2 ay@Leylaanl kadınların hemen hemen hepsi hasta. Aç bir kişisel gelisim kitabı oku veya kisilik bozuklugu. Mutlaka üç dört tanesine denk gelirsin her kadinda
Cevap sahibi2 ay@Leylaanl erkekler normal demedim. Ama ben normal biriyim mesela. Hayır dendiği zaman asla ustelemem. Kadına gerçekten değer veririm, gostermelik değil ama bu gercegi degistirmiyor. Kızlar hasta ve gerçekten saygı sevgi istemiyorlar
Cevap sahibi2 ay@Leylaanl öyle ama. Aski memnuda behlul kadına sadik değil ama kızların aşkı o adam.. kadınlar tarih boyunca ezilmeyi ve böyle iliskileri sevdikleri için hep yalnız kaldilar
5 ayÇok isterdim 🌸
30 Yorumla
Gizli Üye(18-24)5 ayJSJSJSJ kesinlikle bence çokta normal bir ortam olmazdı yani kadınlar arasındada psikopat deli var savaşlar zaman olurdu ama daha az
10 Yorumla
5 ayB enim için mahsuru yok
20 Yorumla
5 aydünyayı yöneten kadınlar zaten.
20 Yorumla
5 ayDünyayı çocuklar yönetsin
20 YorumlaErtesi gün dünya iflas ederdi djdjd
20 YorumlaTırnak yaptırmaktan yönetemezler
20 Yorumla
3 ayBence daha büyük kaos olurdu. Devletler efden püfden meselelere duygusal yaklaşıp savaş başlatabilirdi belkide her şey her zman tozpembe değil sonuçta
00 YorumlaEvet öyle olurdu
10 Yorumla
5 aySen yönet oy verelim
21 YorumlaYönetmek erkeklerin işi bunu herkes kabuk etmeli
00 YorumlaErkekler denendi olmuyor. Bide kadınlar denensin. Pembe panjurlu sarajımız olur
00 YorumlaEğer öyle olsaydı dünya bu hale gelmezdi. Ortalık savaş yeri
00 YorumlaKadınların olduğu bi yerde çalıştım 6 ay dayanabildim çok dedikodu dönüyor o ülke batar
00 Yorumla
1 ayAraba kullanamayan bir cins dünya mi yönetecek 😂
00 Yorumla
2 ayDünya'da kıtlık olur vala
00 Yorumlabenim maks evrimsel psikoloji bilgim :D
00 YorumlaKeşke olsada Tansu çiler gibi olmasin
00 YorumlaÇok Minnoş olur ya
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayKölen olabilir miyim
18 Yorumla
Cevap sahibi5 ayNormal kölen niye olamıyorum
Cevap sahibi5 ayNiye yaramasın ki
Cevap sahibi5 ayYönetmek onu eğitip kendi mutluluğun için çabalamasını sağlamak daha neler neler knk
Cevap sahibi5 ayUğraş uğraş
5 ayİsterim
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)5 aySiz daha araba kullanamıyorsunuz
02 Yorumla
Cevap sahibi5 ayHaklılığımı onayladığın için teşekkür ederim kurabiyem
5 ayOlur
10 YorumlaDaha yaşanılır bir yer olacağı kesin…
10 YorumlaKesin olurdy
10 Yorumla
5 ayhayır asla
10 Yorumla
5 ayAllah korusun
10 Yorumla
5 ayBundan iyi olacağı kesin mk
10 Yorumla
5 ayolabilirdi
10 Yorumla
5 ayZaten yönetiyor mu
10 Yorumlaİstemezdim
10 Yorumlaisteem
10 Yorumla
5 ayisterdim
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayEmin misin. Aç tarihe bak biraz.
00 YorumlaKim diyor bunu?
00 Yorumla
10 gübiraz karisik olurdu duygusallik cok bizde
00 Yorumla
1 ayöyle dünyayı *
00 Yorumla
3 ayTabi
00 Yorumla
3 ayHayır.
00 Yorumla- Devamını Gör (15)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer