6 ayögremenlik mesaisi az oldugu için evlilik ve çocuk düşünen kadınlara daha çok önerilir ama kariyer odaklıysan doktorluk daha iyi olabilir çünkü daha saygı daha kazirmatik daha kutsal görülür ve en önemlisi daha fazla maaş ve daha fazla is imkanı. ögretmen olursan ama atanamazsan zor tabi ama derhane gibi imkanlarda var fakat daha da az maaş oluyor bu sefer.
yani sevdiğin rahatlık konfor diyorsan ve ögretmenligi sveiyorsan issiz kalma ihtimalini riske atıcan mecbur
ama işsiz kalmam ben kariyer kadınıyım nöbetler sorun değil fazla maaş ta lazım hem hayalimde bu zaten diyorsan zorluğa dayanıcan
ama ilk önce hayaline bak mesela ögretmenlik istiyorsan en ögretmnligi düsünüyorsun matematik fizik kimya biyoloji fen? sayısaldan bu ögretmenkik olaniliyor sadece. peki sadece rahatlık mı yoksa bu alanı seviyormusun yani branşın matematikse mesela matematigi yeterince seviyormusun ya da fense yeterince feni seviyormusun bunuda düsünmek lazım yani ögretmenliği daha çok branşına göre bakmak lazım. beden hocası olmakla fizik hocası olmak bri değil
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
6 ayDoktorluk daha kutsal bir meslek olduğu için herkese daha çok yakışır öğretmenlik gereksiz bir meslek öğretmen olmadan açıktan okuyarak da öğreniliyor hem öğretmek herkesin yapabileceği basit bir şey herkes ders anlatabilir ama doktorluk çok zor bir meslek ve insanlara şifa vermek iyileştirmek hayat kurtarmak demek öğretmenliğin esprisi yok
00 Yorumla
Bence ikisinde güzel ama kendi alanım olduğu ve sevdiğim için doktor derim
Ama öncelikle hangi meslekte mutlu olursun o önemli statü vs hiç önemli değil çünkü bir ömür yapacaksın bu mesleği
İnsan sevdiği alanda olunca her türlü başarılı oluyor gözlerini kapat ve düşün hangisi seni mutlu ederse onu seç
15 Yorumla
Soran6 ayTıp mı okuyorsun
Soran6 ayKendine zaman ayırabılıyor musun fuul ders mı çalışıyorsunuz ben hayatımı yaşayamamaktan korkuyorum netlerim çok iyi sayısalcıyım
Soran6 ayGece nöbetlerinden korkuyorum uykusuzluk beni çok kötü etkiliyor sosyal hayatım olmasa da kendimi baskı altında hissediyorum kendime aileme sevdiklerime zaman ayırmak isterşm
- 6 ay
Hayatımı ben yaşıyorum çünkü düzenli çalışıyorum hobilerime fırsat bilen sosyal biriyim özel üniversite de bursluyum nöbetler var evet ama uzmanlikta her alanda nöbet yok ve bu meslek ancak sevilerek yapılır ilk üç yıl çok teorik ve sürekli sınav komite var ilk üç yıl çok yoğun geçti şu anda da rahatım seviyorssn seç
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! 🤗
Bir kıza şu meslek daha çok yakışır demek yerine, onun hayallerine ve tutkusuna en uygun olan mesleğin yakışacağına inanıyorum. Meslekler cinsiyete göre şekillenmez, hayallere ve bireyin kişisel yeteneklerine göre şekillenir. 💪✨
Benimsediğim en büyük değerlerden biri, kadınların kendi potansiyelini keşfetmesi ve hayal ettiği mesleğe ulaşmasıdır. Üniversite yıllarımda sosyoloji okurken, kadınların çeşitli meslek alanlarındaki zorluklarını yakından inceleme şansı buldum. Kendi tutkunu bulduğunda, hangi alanda çalışırsan çalış, o meslek sana özgürce "yakışır". 🌟
Eğer bir kız doktor olmak istiyorsa, bilimle insan hayatını iyileştirmek onu motive ediyorsa, o beyaz önlük ona güç katar. Ama öğretmen olmak istiyor ve başkalarına bir şeyler öğretmek, hayatlara dokunmak hayalini süslüyorsa, sınıfın enerjisiyle o çok yakışır! ✨
Önemli olan, içten gelen o kıvılcımı bulmak. Sen neyi tutkuyla yapmak istersen, o sana en çok yakışandır. 🧡 #BirAdımÖne00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
26Cevap
Karakterli olmak daha çok yakışıyor mesleğin bir önemi yok. Öğretmen olupta çiğ süt emmiş çok hoca gördüm.
017 Yorumla
Soran6 ayNetlerim iyi benim ne seçmeliyim bilmiyorum ya
- 6 ay
Öğretmenliği zorlaştırdılar. 2 sene akademik eğitim var başarısız olursan emeğin çöp oluyor. Başarırım diyorsan öğretmen olabilirsin.
Soran6 ayBende yabancı dil var akrabalar almanyada sertifikam var c1 seviyesinde yurt dışına giderim o yönden sıkıntı yok ne KPSS nede tus ikisinde girmem
- 6 ay
Maşallah baya donanımlı kızsın yabancı dil öğretmeni ol bari
Soran6 ayYabancı dil istemiyorum zor öğrendim 😆🥲
- 6 ay
O zaman yabancı dil olmayan öğretmen ☺️
Soran6 ayAlakasız bir spru soracağım da sizce bir insan kendini değiştirmeye nerden başlamalı karakter olarak
- 6 ay
Nasıl bir karakterde olduğunu bilmem lazım hani vicdansız olanlar var veya kötü düşünenler var her türlü karakterde olan var.
Soran6 ayDuygusal hassas insanlara çabuk bağlanıp anlam yükleyen iç sesi sürekli onu eleştiren özgğvensız özdeğeri düşük takıntılı geçmişi düşünen kendini yetersiz gören hayatının merkezine insanları katan kendine güvenmeyen saf
- 6 ay
Bu kişi yengeç akrep balık mıdır
Soran6 ayAslan 🦁 ve tabı şunu unutmayalım bazen insanlara özeniyor kendini kıyaslıyor yetersiz hissediyor
Soran6 ayBurçlarla alakalı mı ki
- 6 ay
Doğum haritana bakmak lazım. Aslansan yeteri kadar özgüvenli olursun gayet ama o içindeki özgüvensizlik ve çabuk bağlanmanın nedenini doğum haritana bakarak anlayabiliriz. Kafandaki soru işaretleri varsa da gideririz
Soran6 ayKüçükken ağır zorbalık gördüm çok yalnız kaldım kimse arasına almadı benı büyüyünce de hep kendimi insanlara sevdirmeye fedakarlık yapmaya çalıştım tanıştığım yeni bir insana hemen herseyımı anlatıyorum nedenını ben bile bilmiyorum 🤷♀️
Soran6 ayDoğum hartamı bilmiyorum maalesef 6 Ağustos 2004 lğyüm
- 6 ay
Doğum saatini biliyor musun?
Soran6 aySize takip isteği attım
6 ayYakışmak değil ya insan sevdiği mesleği yapmalı... İnsana en çok sevdiği insan ve sevdiği meslek yakışır 😌
00 YorumlaBir kıza en çok para kazanmak ve ekonomik özerklik yakışıyor
01 Yorumla
Soran6 ayTabikide canikom
Gizli Üye(25-29)6 ayO senin ne ile mutlu olacağına bağlı. Ben bi insanı eğiterek daha çok mutlu olurum mesela, hastane ortamı beni boğar ve mutsuzlaştırır. Sen de kendin buna göre düşün tart
013 Yorumla
Soran6 ayNetlerim baya iyi kararsızım
Soran6 ayDoktorun statüsü hoşuma gidiyor ayrı bir havası var öğretmenlik daha rahat ama
Cevap sahibi6 ayÖğretmenlikte atanmak TUStan bile zor boş ver öğretmenliği. Beş paralık ettiler zaten gül gibi öğretmenleri paspas yaptılar. Netlerin iyiyse doktor ol
Soran6 ayBende yabancı dil var akrabalar almanyada sertifikam var c1 seviyesinde yurt dışına giderim o yönden sıkıntı yok ne KPSS nede tus ikisinde girmem
Soran6 ayBen 1 yıl Hemsırelık okudum bıraktım kendimi eleman gibi hissetim hastanede kast sistemi var arkadaşlarım vardı doktor birde erkek arkadaşım da tıp okuyordu baya ezik hissettirdiler beni
Cevap sahibi6 ayİnan yapamazsın o kadar kolay değil. Ya da sen yaşa gör kendin bilirsin elbette
Cevap sahibi6 ayO zaman sen de doktor ol veya mühendislik falan yaz
Soran6 ayYa ben kendı alanımı bilmiyorum neye ilgim olduğunu anlamıyorum
Soran6 ayMuhendıslık olmaz ya abim muhendıs aşırı zor abimin saçı beyazladı mezun olana kadar
Soran6 ayDoktorluktan biraz korkuyorum kendime ya zaman ayıramazsam sürekli ders çalışmaktan sevdiklerimle ilgilenemezsem ne olacak birde ileride evlenirsem baya sıkıntı gece nöbeti şuyu buyu var adam yüzümü görmeden unutur beni
Cevap sahibi6 ayAnladım ama gerçekten öğretmenlik yazmanı önermiyorum. Bir tek özel eğitim öğretmenliğinin önü açık. Ona da sayısalcıysan mantıksız olur. Ben yüksek bi puan almama rağmen atanamadım. Yüksek lisans yaptım bi kârı olmadı bunun yanında İngilizce seviyem seninle aynı onun da bi kârı yok. Hemşire olman bile daha iyi
Soran6 ayBenim ingilizcem yok Almancam var c1 öğretmen olursam Almanyaya giderim tıp okusanda giderim o yüzden bölümün önünün açık olup olmasının benım ıcın önemi yok teşekkür ederim bu güzel yorumlarınız için inşallah atanırsınız emegının karsılıgını alırsın
Cevap sahibi6 ayİnşallah. Aynı şekilde sen de öyle… Sen hangisini başaracağını düşünüyorsan ve mutlu olacaksan onu seç
6 ayMeslek yakıştırması yapmak doğru değil
İçinden ne geliyorsa onu yap
00 Yorumla
6 ayİkisi de insanlara fayda sağlayan alanlar, seçim yapmak zor
00 Yorumla
6 ayMantıken öğretmen olmak ilerdeki Esin seni evde görmek de ister yuvayı dişi kuş yapar nede olsa doktor olunca bir sürü nöbet akşam gece gündüz demeden çalışacaksın sonra ise evde boşanma arifesinde giriliyor
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)6 ayİki meslek de çok kıymetli ama maalesef öğretmenlik ücret ve değer olarak çok düşürüldü.
00 Yorumla
6 ayKadına herşeyin en güzeli yakışıyor zaten ama kişisel fikrim bu ikisi arasında öğretmenlik
00 Yorumla
6 ayKendi sevdiği işi yapması yakışır öğretmen iyidir
00 Yorumla
6 ayKişiye insanlığı karakteri yakışır
04 Yorumla
Soran6 ayHiç öyle değil ya
- 6 ay
Üniformamı yakışır
Soran6 ayToplumda eğer statün yoksa bir hiçsin
- 6 ay
Paran yoksa hiçsin
Mutfakta aşçı yatakta o... Olmak😅
00 Yorumlaher ikisi de bizim türk kadınımıza yakışır.
00 Yorumla
6 ayben hostes olcam
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)6 ayÖğretmen olmak yakışıyor
02 Yorumla
Soran6 ayNeden
Cevap sahibi6 ayOlabiliyorsan Doktor olmak da güzel tabii ki
Gizli Üye(36-45)6 ayİkisi de degil. Avukat olmak.
00 YorumlaHer ikisi
10 YorumlaElbise mi bu
02 Yorumla
Soran6 ayEvet
6 ayÖğretmen
02 Yorumla
Soran6 ayNeden
- 6 ay
Bi nedeni yok öğretmen daha iyi
6 ayDoktorluk ekstra hava katıyor
09 Yorumla
Soran6 ayGece nöbeti baya zorlar
- 6 ay
Orası öyle rahatlık olarak tabii ki öğretmenlik daha iyi
Soran6 ayNetlerim baya iyi ne yazmam lazım bilmiyorum ya
- 6 ay
Öğretmenlikte atama sıkıntısı var.. gece nöbeti olmayan bir bölümün doktoru ol ahahaha
Soran6 ayBende yabancı dil var akrabalar almanyada sertifikam var c1 seviyesinde yurt dışına giderim o yönden sıkıntı yok ne KPSS nede tus ikisinde girmem
- 6 ay
Iyi düşün taşın ve karar ver
Soran6 ayTıp okursam kendıme zaman ayıramamaktan korkuyorum
Soran6 ayHayırlısı olsun
- 6 ay
Aynen
Üroloji doktoru olmak çok çekici yapar😄
00 Yorumla
6 ayÖğretöen
00 YorumlaDoktor ve müh.
00 Yorumla
6 ayİkiside harika
00 Yorumla
6 aysevdiği meslek
00 Yorumla
6 aydoktorrr
00 Yorumla
6 ayDoktor tabi ya kac yasindasin
00 Yorumla
6 ayDoktor
10 YorumlaDoktor
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)6 ayİkisi de
00 YorumlaÖğretmen
02 Yorumla
Soran6 ayNeden
6 ayÖğretmen
02 Yorumla
Soran6 ayNeden
- 6 ay
Bence daha yakışıyor.
6 ayİkiside yakışıyor
00 Yorumla
6 ayHer ikisi
00 Yorumla
6 ayÖğretmen
00 Yorumla
6 ayİksiide
00 Yorumla
6 ayAşçı olmak🥹
03 Yorumla- 6 ay
@yaprakdokumu286390 kesin açısın
- 6 ay
@Googleamcayım nirdennn bildin
- 6 ay
Ben bilirim 😎
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer