Herkese merhaba. 6 aydır bir giyim mağazasında satış danışmanı olarak çalışıyorum.
Dikkat eksikliğim var. Objektif davranarak çoğu zaman hata yapıyorum. Yapsam da , yapmasam da adım çıkmış artık. Sürekli bir şey olunca "sen yapıyorsun, yeteneksizsin, biz seninle napicaz?" Deniliyor.
Az önce kampanyayi müşteriye yanlış anlatmışım. Bana gıcık giden iş arkadasim "sana sinirliyim. keşke işe girerken bir test falan yapıp işe alsalardi seni" dedi. Sustum.
Canım çok sıkkın. İşe ihtiyacım olsa bir dakika durmayacağım, ağzının payını vereceğim ama susuyorum.
Nasıl geçineceğim bu insanlarla?
Hata yapsam da , yapmasam da hep suçlu hissetiriliyorum.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer