İş arkadaşlarım bana yetersiz, yeteneksiz diyerek laf söylüyorlar. Nasıl geçineceğim bu insanlarla?

Herkese merhaba. 6 aydır bir giyim mağazasında satış danışmanı olarak çalışıyorum.

Dikkat eksikliğim var. Objektif davranarak çoğu zaman hata yapıyorum. Yapsam da , yapmasam da adım çıkmış artık. Sürekli bir şey olunca "sen yapıyorsun, yeteneksizsin, biz seninle napicaz?" Deniliyor.

Az önce kampanyayi müşteriye yanlış anlatmışım. Bana gıcık giden iş arkadasim "sana sinirliyim. keşke işe girerken bir test falan yapıp işe alsalardi seni" dedi. Sustum.

Canım çok sıkkın. İşe ihtiyacım olsa bir dakika durmayacağım, ağzının payını vereceğim ama susuyorum.

Nasıl geçineceğim bu insanlarla?

Hata yapsam da , yapmasam da hep suçlu hissetiriliyorum.

İş arkadaşlarım bana yetersiz, yeteneksiz diyerek laf söylüyorlar. Nasıl geçineceğim bu insanlarla?
Cevapla