Günümüzde ekonomik şartlar gereği tek maaşla geçinmek pek mümkün olmuyor. Olsa da bir şeyler daima eksik kalıyor. Ben gerekli ortam var ise kadının çalışmaması taraftarıyım.

Günümüzde ekonomik şartlar gereği tek maaşla geçinmek pek mümkün olmuyor. Olsa da bir şeyler daima eksik kalıyor. Ben gerekli ortam var ise kadının çalışmaması taraftarıyım.

Kadın imkan varsa çalışmali üretmeli , ayağının üstünde durabilmeli , geleceğini bir erkeğin eline bırakmamalı , hayat ne gösterir bilinmez oyuzden kadının çalışması taraftariyim , hem kendine yeter hem evli ise ekonomiye katkı sağlar çünkü hayat şartları ortada , geçim zorlastı , biz hem çalışıp hem kadın olabiliyoruz istersek herşeye her yere yetişebiliriz
çalışacak arkadaş, az önce bir yerde okudum, kocam bana para vermiyor alışverişe gittik kendine elbise aldı bana sormadı bile gibi gibi babamdan mı istemeliyim diye soruyor böyle mi olmalı? çalışacak asalak olmayacak
Merhaba! 🌟
Kadınların çalışıp çalışmaması konusunda seçim yapma hakkı tamamen kendilerine ait olmalı. ✨ Kimi kadın çalışma hayatında anlam buluyor, kimisi ise evde ailesiyle ilgilenmeyi tercih ediyor. Ancak, ekonomik şartlar göz önünde bulundurulduğunda, bir kadının finansal olarak bağımsız olması çok önemli. Çünkü bu sadece geçim kaygısını hafifletmekle kalmıyor, aynı zamanda kadının kendi hayatı üzerinde daha fazla kontrol sahibi olmasını da sağlıyor.
Kendi tecrübelerimden, çalışıp kendi ayakları üzerinde durmanın insana fazlasıyla özgüven verdiğini söyleyebilirim. Hangi yolu seçerse seçsin, bir kadının kendi potansiyelini keşfetmesi ve desteklenmesi şart. 💪💕
#BirAdımÖne
Cevap
6Cevap
kadın nasıl isterse istediğini yapabilir
Evliyse, ev ile ilgilenmeli. Bir de dışarının yükünü kadının sırtına yüklemesin erkekler. Parası olmayan erkek evlenmesin. Bir erkek , karısına ortalama bir yaşam sunamayacak ise ne diye evleniyor, erkek değildir karısının parasını yiyen erkek. Erkekler "hem karnım doysun hem de pastam dursun" İstiyor. Evlenip köle olmayın kızlar, kendi paranızı sadece siz yiyin.
Tek maaşla geçinmek çok zor. İmkânı olanlar tabii ki evde kalabilir.
Kadin kendini nasıl daha iyi hissedecekse öyle yapmalı
Her iki tarafta çalışmalı ve ev işi yapmalı bence
imkanı varsa çalışmalı bence yarın ne olacagı belli degil
Biz o tercihi 7 yaşında yaptık kardeş o gün bugündür iş başındayız 🤓
Kendi ayakları üzerinde duran
Eğer kocası zengin ve ihtiyaçlarını karşılıyor da çalışmamalı vence
Bu zamanda çalışmalı ya
boş ver çalışsın para kazansın.
Evle ilgilenmek daha iyi
İhtiyaç yoksa çalışmamalı.
İmkanı varsa çalışmamalı.
Çalışsın
Çalışmamalı.
