22 yaşında tıp fakültesine girmek geç mi?

22 yaşındayım ve tıp için sınava hazırlanıyorum. Güzel bir şekilde çalışıyorum ama geç kalmışlık hissi motivasyonumu düşürüyor. Hayata geç mi kaldım sizce? Kafam çok karışık

22 yaşında tıp fakültesine girmek geç mi?
Cevapla