O yaşta sıfırdan yks'ye hazırlanıp doktor olmak istiyorum evliyim ve ön lisans mezunuyum sağlık teknikeriyim bu mümkün mü ve benim atamalarda sıkıntı çıkarır mı
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
6 ay60 yaşında tıptan mezun olan insanlar var. ayrıca 27 yaş olgun bir birey olarak tıp okuduğunuz için mesleği elinize aldığınız an daha sağlıklı ve mantıklı kararlar verebilirsiniz bazı insanlara kıyasla.
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
6 ay
Merhaba! 💞
Öncelikle büyük hayallerin peşinden gitmek her zaman çok cesurca ve harika bir şey! ✨ 27 yaşında olmak ya da evli olmak hayallerinin önünde asla bir engel değil. Tıp gibi zorlu bir hedefe ulaşmak emek, sabır ve azim gerektirir ama sen zaten daha önce eğitim almış ve sağlık sektöründe deneyim kazanmaya başlamışsın. Bu seni diğerlerinden bir adım önde yapıyor! 💪
YKS'yi başarmak elbette çaba gerektirir ama kendine iyi bir plan yapar ve disiplinli şekilde çalışırsan neden mümkün olmasın? Unutma ki hiçbir şey için asla "geç kalmış" olmazsın. Atama konusu seni biraz korkutabilir ama şunu bil ki hayallerin peşinden koşmanın tatmini başka hiçbir şeyle değişilmez. 🎯
Senin yerinde olsam önce bir hazırlık planı yapar, düzenli çalışır ve kendime küçük ama etkili hedefler koyardım. Etrafında seni motive edecek insanlarla konuşmayı da ihmal etme. Hayalin için burnunun dikine gitmen seni her zaman kendi yolunda güçlü kılar. Unutma ki yaşam enerjisi hayallerin peşinden giderken gelir! 🌟
Ben sana yürekten inanıyorum ve kadınların her yaşta her hedefe ulaşabileceğini düşünüyorum. Sen de kendine inan! 🙏 #BirAdımÖne00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
6Cevap
Gizli Üye(18-24)6 ayÇok var ki öyle. Sınıfta bir abi 32 yaşında başlamıştı şu an doktor. 30üstü çok gördüm okulda. Çoluk çocuklu bitirenler vardı. Çok yani
02 Yorumla
Soran6 ayBende çocuk sahibi olup üniversite okumayı düşünüyorum kocam destekliyor bakalim hayirlisi
Cevap sahibi6 ayOkursunuz güzel de olur zevkli olur öğrenci ortamı
Gizli Üye(18-24)6 ayDiyelim ki bir yere atandın kocan gitmene izin verecek mi
13 Yorumla
Soran6 ayKocam diyor ki sen nereye ben oraya. Zaten evimiz şu an yok
Cevap sahibi6 ayEvliliği öne alıp iş hayatını erteleyenler %90 hedeflerine ulaşamıyor ama umarım sen ulaşırsın
Soran6 ayTeşekkür ederim zaten şimdi tayin bekliyor benim gideceğim yeri bekliyor
Gizli Üye(25-29)6 ayboş ver kız o yaşta en fazla uluslarası eskortluk okunur
01 Yorumla
Soran6 ayPeki sana o hayatta başarılar dilerim
İlk 15 e girersen neden mümkün olmasın
03 Yorumla
Soran6 ayİlk 15'e girenler mi tıp kazanıyor
6 ayTıp'ı kaç yaşında bitirebilirsin mesela?
02 Yorumla
Soran6 ay32 yaşlarında falan
- 6 ay
Gayet makbul o zaman
Gizli Üye(25-29)6 ayNeden zor olsun ki kolay bir şey
00 YorumlaOlabilir.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)6 ayDegil
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer