27 yaşında tıp kazanma hayalim boşa mı sizce?

O yaşta sıfırdan yks'ye hazırlanıp doktor olmak istiyorum evliyim ve ön lisans mezunuyum sağlık teknikeriyim bu mümkün mü ve benim atamalarda sıkıntı çıkarır mı

27 yaşında tıp kazanma hayalim boşa mı sizce?
Cevapla