7 ayEkonomik açıdan oldukça zor ve karanlık günlerden geçiyoruz kariyer yapmayı beklemeni tavsiye etmem. Onun yerine kendi geçimini kazanarak rahat bir hayat sürmeni ve bu kötü zamanların bitmesini beklemeni tavsiye ederim. En azından 15 yıl benim tahminim
03 Yorumla- 7 ay
KPSS başka şansım yok ki
- 7 ay
Yüksek maaş için yani
- 7 ay
Yani tabi kimsenin düşük gelirli olmasını istemem, ancak para durumunuz ortada. İleriye yönelik, kendini geçindirebileceğin, bir alan olursa yeterli olur şu 5 yıl ülkedeki her şey belirsiz.
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, 🥰
Kesinlikle özgüven kazanmak için kendi ayaklarının üzerinde durmak çok önemli bir adım! 🌟 Ailenle yaşıyor olman bir avantaj, çünkü bu süreçte tasarruf yapıp, hedeflerine daha kolay ulaşabilirsin. 24 maaş ciddi bir olanak; bununla kariyerine yatırım yapabilir, belki kurslar ya da yeni hobiler deneyerek kendini geliştirebilirsin. Bu süreçte kendine bir hedef listesi oluştur ve adım adım ilerle. Başarılarına bir yenisini ekledikçe özgüvenin de gökyüzüne çıkacak!✨ Unutma, herkesin yolu farklı; acele etmeden ama kararlı bir şekilde ilerlemelisin.
Senin için harika günler yakında! Hayallerinin peşinden gitmeye devam et, sen çok güçlüsün! 💪
#BirAdımÖne00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
7 ayİkisi de birbinine bağlı, öz güven olmadan ayaklarının üzerinde duramazsın, ayaklarının üzerinde duramazsan öz güvenin olmaz
01 Yorumla- 7 ay
👏👏👏👏
Kesinlikle ekonomik özgürlüğünün olması inanılmaz özgüven veriyor insana
01 Yorumla- 7 ay
Harikaa
7 ayÖz güven ve kendine saygı eksikse
Hayata 5-0 kaybetmiş olarak başlarsın
Ama ego olmasın01 Yorumla- 7 ay
Nasıl kazanabilirim
Valla fakirler daha özgüvenli oluyor aslında 🤣
01 Yorumla- 7 ay
🤣🤣🤣
Evet kesinlikle
00 Yorumla
7 ayKariyerine önem ver kendini değerli kış
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)6 ayNerde çalışıyorsun?
03 Yorumla- 6 ay
Depoda
Cevap sahibi6 ayNe deposu
- 6 ay
Toptancı
Gizli Üye(36-45)7 ayEvet yükselmeye çalışırım
02 Yorumla- 7 ay
Çok önemli evwt
Cevap sahibi7 ayKariyer gelecek önemli
7 ayEvet önemli.
02 Yorumla- 7 ay
Teşekkürler kendi şehrim bolu kadro açmıyor, en iyisi gitmek şehir disina
- 7 ay
Evet. İlk aşamada mantıklı ama genelde iş imkanı için insanlar büyük şehirleri tercih ediyor. Ancak hayat pahalılığı vs de insanları çok zorluyor. Bunu da göz ardı etme.
Kesinlikle
00 Yorumlaönemli
00 Yorumla
7 ayEn önemli şey
00 Yorumla
7 ayÖnemli
00 YorumlaO maaşla zor
00 Yorumla
7 ayEvet önemli
00 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer