Kadınların yaptığı fedakarlıkları sayar mısınız?

Sitede aşırı derecede kadın düşmanlığı var! Tek yaptığımız şey konuşmakmış. Böyle söyleyen bi mavili kitle var fena.

Buraya isimlerini ifşalamak isterdim ama soruyu üye hedeften almak isteyen modlar pusuda bekliyorlardır.

Kadınlara olan şu önyargılarınızı bi kırın. Kim kalbinizi kırdı, gidin onda çıkartın acınızı!

Bizler mutlu olmuyormuşuz. Birde böyle söylüyorlar. Ya siz nesiniz ki bizi mutlu edeceksiniz desem hoşunuza gider mi?

Türkiyede olan KADIN DÜŞMANLIĞI başka hiç bir ülkede yok. Lanet olsun eşit olalım ya yemin ederim başlayacağım sizin eşitliğinizede genellemenizede.

Başka ülkeler kadınları el üstünde tutar bizim erkekler daha sidik yarıştırma peşinde.

Sitenin kızlarına sesleniyorum. Yazın hepiniz yazın fedakarlıklarınızı görsünler artık yeter ya!

Gözünüze inen şu kibir ve nefret ve sizi kör yapan şu perdeyi kaldırın.

Kadınların yaptığı fedakarlıkları sayar mısınız?
Kadınların yaptığı fedakarlıkları sayar mısınız?
Cevapla